گـــــناه دل را می مـــــیرانــــد (حضرت محمد(ص))

✿ پـنجـــــره ای رو بـــه خــــــدا ✿

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست پرستش راه تسکینه ؛ پرستیدن تجارت نیست

گـــــناه دل را می مـــــیرانــــد (حضرت محمد(ص))

امام باقر (ع) میفرماید: هر گاه مردی در شب تاریک در بیابان شتر و اهل و عیالش را گم کند

و سپس در حین تلاش برای یافتن ایشان یک مرتبه آنها را ببیند، چقدر خوشحال میشود...

خداوند متعال بیشتر از این شخص نسبت به بنده اش که توبه میکند و به سوی او باز میگردد 

خوشحال میشود...

 

انسان ها درست مثل شیشه اند...

این به خودشان بستگی دارد که تَرَک بردارند... بشکنند یا استوار بایستند...

پس وقتی توبه میکنی، دیگر توبه ات را نشکن...

آیا دوست داری که مسخره ی خودت باشی؟؟

" تـــــوبــــــه یعنی بازگشت به خــــدا "

کافیست فقط یک بار در سایه بان قبله ات قنوت بگیری و با خدایت درد دل کنی

میبینی چه آرامشی داری!

همچون قدم برداشتن در ابرها با اینکه از سقوط میترسی اما مطمئنی از افتادن خبری نیست...

 

ای آنان که ایمان آوردید به خدا توبه کنید. توبه ی "نصوح" « تحریم /8 »

نصوح یعنی: بنده از گناه توبه کند و دیگر به آن گناه برنگردد (امام صادق (ع))

حضرت محمد (ص) می فرماید:

توبه کننده چهار نشانه دارد: عمل خالصانه برای خدا - رها کردن باطل - 

پایبندی به حق و حریص بودن به کار خیر.

 

خداوند توبه ی بنده ی خطاکارش را میپذیرد نا امید نباش...

خداوند در قرآن می فرماید:

و آن زمان که دوست داری کسی بیادت باشد، بیاد من باش که همواره به تو فکر میکنم...

 

 

یا ستارالعیوب... ای مهربانم! اعمالی به من عطا فرما که هر بار که مرا میبینی، از من راضی باشی


نظرات شما عزیزان:

vahval
ساعت15:04---21 بهمن 1392
سلام خوبی
پیش فقیرام بیا


رضا
ساعت11:43---16 بهمن 1392
سلام محیا جون احسنت وبلاگت خیلی قشنگه من لینکت کردم توهم اگه دوست داشتی!لینکم کن
پاسخ: لینک شدین مرسی


خديجه
ساعت22:04---25 دی 1392
باز آ باز آ هرآنچه هستي باز آ.
گركافر وگبر وبت پرستي باز آ
اين درگه ما درگه نوميدي نيست
صد بار اگر توبه شكستي باز آ


حمید رضا
ساعت15:37---25 دی 1392
می دانم خدا سرجایش هست... و این منم که مدام قل میخورم به این طرف و آن طرف... و خیالم راحت است که هروقت بیایم او هست... کاش این قدر خاطرم جمع نبود... *................................. درود بر شما و نوشته ی بسیار زیباتون...

مهتاب
ساعت10:15---21 دی 1392
هر چند 70 روز دیگه مونده ولی میخوام اولین نفری باشم که عیدُ پیشاپیش بهت تبریگ بگم...

عید نوروز،خیلی پیشاپیش مبارک ))))))))
پاسخ:مرسیییی


مهتاب
ساعت10:05---21 دی 1392
سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست

گر در این خلوت بمیرم، هیچ کس آگاه نیست

من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی

این رفیق نیمه راهم گاه هست گاه نیست
پاسخ: عزیزم یه نوشته بفرست شاد شیم. چرا انقد غم؟؟؟؟؟؟؟


مهتاب
ساعت9:54---21 دی 1392
تو با آواز خود شب را شکستی
ولی من بی دریچه مانده ام باز!!!!
هوای پر زدن هایم کجا رفت؟
ز یاران باز هم جا مانده ام باز....


مهتاب
ساعت9:53---21 دی 1392
تو با آواز خود شب را شکستی
ولی من بی دریچه مانده ام باز!!!!
هوای پر زدن هایم کجا رفت؟
ز یاران باز هم جا مانده ام باز....


مهتاب
ساعت9:48---21 دی 1392
زیبا بود محیا جونم
پاسخ: مرسی گلم


مسعود
ساعت15:20---20 دی 1392
سلام محیا جان

کم پیداییییییییییییی؟

با درسا چکار میکنی؟؟؟؟؟؟

راسی اپ جدیدت حرف نداشت مثل همیشه

اون سمتا هم بیا

منتظرم
پاسخ: سلام داداش. درسا خوبن سلام میرسونن. ممنونم


مرد همیشه آبی
ساعت14:31---20 دی 1392
توبه انقلابی است درونی که قلب را از مرگ معنوی نجات می دهد و روی دل را به سوی درگاه الهی می گشاید
پاسخ: زیبا بود ممنون


پروانه
ساعت12:41---20 دی 1392
موفق باشی محیا جان.

زیبا بود
پاسخ: مرسی دوست گل من


سحر
ساعت11:32---20 دی 1392
الهم العفو

موفق باشی گلکم. عالی بود
پاسخ: مرسی عزیز دلم


معراج
ساعت11:29---20 دی 1392
سلام آبجی مهربونم

اجر قلمت با حضرت عباس (ع)

احسنت عالی بود
پاسخ: سلام داداشی. خیلی ممنونم :)


شهاب الدین
ساعت8:57---20 دی 1392
أنت إلهي أوسع فضلا و أعظم حلما أن تقايسني بفعلي و خطيئتي فالعفو فالعفو فالعفو سيدي سيدي سيدي

خدای من!بزرگی تو بیکران تر است از این که با کارهای من مقایسه شود.شکیبایی تو افزون تر است از اینکه با گناهان من قیاس گردد...پس ببخش ای خدای کریم!در گذر ای مولای مهربان!اغماض کن ای آقای دو جهان!
پاسخ: الهی آمین


باران
ساعت0:00---20 دی 1392
"با یادت حس خوبی دارم..."



سلام محیای عزیزم مثل همیشه عالی بود

پایدار باشی گلم
پاسخ: سلام باران گلم. ممنونم عزیزم


PEYMAN
ساعت22:24---19 دی 1392
خیلی پست زیبایی بود

ممنون دوست خوبم بابت این مطلب زیبا
پاسخ: لطف دارین ممنون


PEYMAN
ساعت22:23---19 دی 1392
خیلی پست زیبایی بود
ممنون دوست خوبم بابت این مطلب زیبا


داداش ذاکر
ساعت17:36---19 دی 1392
اهدناالصراط المستقیم
پاسخ: الهی آمین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:, ] [ 14:43 ] [ محیا ] [ ]